2012. május 10., csütörtök

Újra itt ^^.

Sziasztok manócskáim. ^^! Nos hát... először is lenne egy nagy-nagy kérésem hozzátok. Amint látjátok készülök a visszatérésre, de ehhez tudnom kell, hogy olvassa-e még valaki egyáltalán a történetemet és, hogy érdemes-e folytatnom ezt a blogot. Ezért arra kérlek titeket, hogy Mindenki kommenteljen valamit ehhez a bejegyzéshez, akármit... elég egy pár szó is például, hogy "én még olvasom". Amikor feljöttem a bloggra nagyon megörült a szívem a 77 rendszeres olvasónak... ezért nagyon hálás vagyok nektek! De igazából itt az a kérdés, hogy ebből a sok rendszeres olvasóból, hányan olvasnak valójában. Szóval előre is köszönöm a kommenteket... őszintén remélem, hogy legalább 30-40 emberke olvas még, hiszen szívesen folytatnám a történetet. ^^

Üdv. Molly.

25 megjegyzés:

  1. Szia! Ha csinálnád én olvasnám :) Hajrá! :)
    xoxo Ever

    VálaszTörlés
  2. Izgatottan várom a következő részt Jake megérdemli a boldogságot!(ki tudja lehet h király lesz belőle, én reménykedek ebben a folytatásban)! Hajrá!!!<333

    VálaszTörlés
  3. Én is olvasnám tovább!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ha folytatod olvasom!! Hajrá!! =DDD
    Brigi <3

    VálaszTörlés
  5. szia:)
    sok sikert a folytatáshoz, én követni fogom;)
    puszi fruzsi

    VálaszTörlés
  6. Szia Molly♥
    Emlékszel még rám ?
    Nem felejtettelek am el :P
    Még mindig szeretem a történeted és várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én tuti olvasni foglak!
    Puszi: Reni

    VálaszTörlés
  8. Szia!én még olvasni foglak,puszi Niki

    VálaszTörlés
  9. szia én is olvasom és nagyon várom a folytatást!!!!!!!!!!!!puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia! én is olvasom még!, várom hogy vissza térj :)!! puszi Ell

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is olvasom és örülök hogy folytatod már nagyon vártam hogy vissza gyere.
    Pusy Vanessa

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nagyon örülnék a folytatásnak, és továbbra is az olvasód lennék!
    Mielőbbi fejezetet követelek! :):)
    Puszi:
    TheGirl

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én is nagyon örülnék, ha folytatnád! Jaj de jó lenne! :D:D Már alig várom!
    Puszi: Lilly

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Örülnék neki ha folytatnád a történetet, ha meglesz a kövi fejezet tuti hogy elolvasom. :):):)
    Puszy

    VálaszTörlés
  15. Drágám! Muszáj folytatnod!! :D Már 2x elolvastam eddig a történetet, most már tudni szeretném mi lesz :D
    XOXO Avery

    VálaszTörlés
  16. követem!!! <333!! várom a kövit!puszi

    VálaszTörlés
  17. Szió!!!
    reakció a jó hírre: Igen!!!!!!!!!!!!! *sokk 10 percig utána persze jó értelemben* XD

    VálaszTörlés
  18. Véégre!
    Már rég várom, hogy eljöjjön ez a pillanat :D Természetesen olvasni fogom :)
    puszi.

    VálaszTörlés
  19. szia én is olvasni fogom már alig várom a következő fejezetett!!!!!!!!!SIESS!puszi

    VálaszTörlés
  20. Ja natürlich. Ich Liebe dein Blog. :D
    Már mióta várom ezt :D

    VálaszTörlés
  21. szia
    én is olvasnám a folytatást :)
    puszy :)

    VálaszTörlés
  22. nahát nahát... az elveszett bárány *csak hülyölök* várom a kövit!!! puszika Dia

    VálaszTörlés
  23. Hát én tegnap kezdtem el olvasni a blogodat és most végeztem vele mivel egész éjjel olvastam, és a fejezetek alatt elszórtam pár komit is! Én nagyon szeretem a történetedet és remélem hogy tényleg komolyan gondolod!!!!

    VálaszTörlés