2012. május 19., szombat

Köszönöm ^^

Halihó emberkék. ^^! Először is köszönöm szépen a kommenteket, nagyon jól esett, hogy közel 30 olvasó még itt van velem. Viszont... azt hiszem, hogy jól sejtem, hogy arra számítottatok, hogy máris hozom az új részt. Nos... ne haragudjatok, de várnotok kell még egy kicsikét. Ugyanis sajnos ismét a sulira kell hagyatkoznom... itt az év vége és igyekszem azért még javítani abból amiből kell. Ezért úgy döntöttem, hogy majd csak suli után fogom hozni az új fejezeteket. Azaz június 15. után.
Hamar el fog jönni nyugalom ^^.
És bocsánat, hogy ennyit kell várnotok.

Üdv, Molly.

11 megjegyzés:

  1. Amúgy nem vágom mi ez a sulira fogom dolog.. :S Figyelj nem csak te jársz iskolába, de akinek blogja van, az ugyan úgy csinálja beleértve engem is és még nagyon sok blogost beleértve.. nem az iskolát kéne midig kifogásként használni, hanem megmondani a frankót, hogy bocsi de most nincs kedvem blogolni, de hamarosan folytatom, ennyi lenne és szívesebben olvasnám azt mint ezt a sulis szart.. nem akarok bunkó lenni mert nagyon szeretem amit csinálsz meg ahogy csinálod de azért ez a véleményem.. na szijaa

    VálaszTörlés
  2. Hát... én sem akarok bunkó lenni, de már ne is haragudj, nem te éled az életem, a sulin kívül még ezerféle más dolgom van és jelenleg ez az utolsó dolog ami fontos nekem, ugyanakkor csinálni is akarom. ;) Nem fogok beszámolni minden kis részletről, hogy épp miért kell ennyit várni, mivel egyrészt senkinek semmi köze hozzá, másrészt pedig ha szereti a blogot akkor is fogja olvasni, ha 2 év múlva folytatom. ;)

    VálaszTörlés
  3. Látom ez egy nyitott kör. Nos szerintem nem fog semmit se a sulira csak fontossági sorrendet csinált amit mindenkinek kéne végülis nem mindenki jár még óvodába.xDD Bármikkor és lesz új feji én olvasni fogom mert bírom ezt a történetet:DD

    VálaszTörlés
  4. Hát tetszik hogy nem finomkodtál, megmondtad a véleményed, abban igazad van, ha nincs rá alkalmad akkor ne írj, jogos, én csak mondtam amit én gondoltam.. amúgy én is ugyan úgy fogom olvasni amikor lesz friss

    VálaszTörlés
  5. Mindenki megírhatja a véleményét nyugodtan :) Igen... mondhatjuk így is, hogy egy fontossági sorrendet állítottam fel, amin jelenleg tényleg ez a blog az utolsó. Higgyétek el tényleg írni akarom a történetet, de fiatal vagyok én is... szeretek eljárni itthonról, ugyanakkor az itthoni dolgokban is be kell segíteni, mondjuk nyilván ezzel sem vagyok egyedül. És általában amikor le szeretnék ülni és írni, vagy túl fáradt vagyok vagy épp máson jár az eszem. Ezért van az, hogy mostanában keveset tudok írni. Bár azt elmondom, hogy közel 10 rész előre meg van írva, csak át kell javítanom :)

    VálaszTörlés
  6. Figyelj, hogyha szeretnél segítséget, én szivesen segítek neked, átnézhetem, kijavíthatom a hibáid vagy bármi :)

    VálaszTörlés
  7. Oh dehogyis, nem azért írtam. De azért köszi! :))

    VálaszTörlés
  8. :) rendben, akkor sok sikert az íráshoz, remélem felszabadultabb leszel

    VálaszTörlés
  9. Most leltem rá a blogodra és így filizófia tételek között el is olvastam ( bár a helyett inkább helyesebb kifejezés lenne mindegy) és nagyon örülök annak hogy folytatod mert egy nagyon jó történet. Csak így tovább, bővültél még egy rendszeres olvasóval ;)

    VálaszTörlés
  10. Ennek örülök, de azért tanulj is :))!! Köszönöm szépen ^^.

    VálaszTörlés