2012. január 5., csütörtök

ZÁRÁS

Sziasztok! Hát nem tudom, hogy mennyire meglepetés ez nektek, de igen! A blog bezár néhány hónapra! Őszinte leszek veletek, mert megérdemlitek...
Van néhány jó ok arra, hogy bezár:
Először is az, hogy idén szalagavatózok... és ha minden igaz márciustól aktívan kezdődnek a keringő próbák és a többi táncpróba, ruhapróba stb, közben pedig ugye még tanulni is kell.
A másik ok az, hogy körülbelül október óta egy betűt nem írtam. Lényegesen azért, mert nem volt hozzá kedvem... és ez azért volt, mert az életem hol bonyolódik, hol túl jó ahhoz, hogy visszarepüljek ebbe az elképzelt világomba és tovább folytathassam a történetet.
Ne értsetek félre... ugyanúgy szeretek írni, sőt! És ismertek már... nem hagyom félbe a történetet! Csak épp most nem folytatom! Úgy tervezem, hogy nyári szünetre kinyitok és újra belelendülök az írásba... de nyilván addig még változhatnak a dolgok.
Írhattok a chatbe ugyanúgy, mert lehet kis késéssel de fogok válaszolni.

U.i: Utólag is minden kedves olvasómnak Boldog Karácsonyt és sikerekben gazdag nagyon boldog Új Évet kívánok. :)!!

Majd találkozunk ;)
Puszi, Molly H.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Kár hogy szünetetletve lesz a blogod! Szeretem az írásod! De ezzel szemben megértem az okaidat, mert nekem is tanulni kell! Sajnos!! Remélem minnél hamarabb folytatod!!

    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Én is sajnálom, hogy szünetelsz, de megértelek! Sok sikert és kitartást a próbákhoz és a szalagavatóhoz! Remélem, hogy ha lesz egy kis időd gondolsz ránk, és majd teszel fel egy fejezetet!
    Puszi:
    TheGirl

    VálaszTörlés