2011. október 2., vasárnap

Egy kis ízelítő...

Halihó manók! Nos, ugye már egy hét sincs az új fejezetig és, hogy addig is kicsit "felcsigázzalak" titeket, úgy gondoltam, hogy felrakok egy picike részt. Ma szinte egész nap az írásra szántam a fejem, és örömmel értesítelek titeket, hogy teljesen visszajött a kedvem hozzá. Szóval alig várom, hogy végre olvashassátok a következő részeket. Elárulom, hogy csak most fognak következni az igazi, hátborzongató izgalmak!!!
Addig is puszillak titeket, Molly

Részlet:
Éreztem, hogy a szél belekap a hajamba, és, hogy vészesen zuhanok lefelé a mélybe. Nem mertem kinyitni a szemem, mert tudtam, hogy akkor eluralkodna rajtam a halálfélelem, annak ellenére is, hogy Jake ott van. Az adrenalin szintem megnőtt, a gyomromba pedig görcs költözött, ahogy vártam a becsapódást. Váratlanul megjelent előttem az a látvány, amit a dombon csodáltam meg, és mintha megnyugtatott volna. Aztán hirtelen, bumm… azonnal éreztem, ahogy a hideg víz elveszi testem meleg hőmérsékletét. Csípett, és lezsibbadtam. Nem tudtam, milyen mélyre kerültem, ezért muszáj voltam kinyitni a szemem. Nem sok mindent láttam, de ahogy felnéztem megpillantottam a fényt. Mintha a halálból küszködném ki magam! De persze közel sem éreztem a halált.

Egy kérdésem lenne: Szeretnétek-e, ha minden fejezet előtt lenne ilyen kis részlet?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Igen igen igen! Nagyon szeretném én legalábbis szerény személyem szerint :P
    puszi, Dorcsi

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Én nem részletet akarok:D Nekem a rész kellxD Nem sokat akarokXD Na jó tudom,hogy sokat:D
    Nagyon nagyon siess*-*
    És igen kell minden rész előtt egy kis szívató:D

    Vivi

    VálaszTörlés