2011. szeptember 25., vasárnap

Máris...

Sziasztok! Nos... tudom, hogy néhány nappal ezelőtt szünetet írtam ki, de azt is írtam, hogy lehetséges, hogy nem sokáig tart.
Jó hírt kell közöljek veletek! Ugyanis ma ismét belevetettem magam az írásba, és innentől kezdve szerintem visszaállok a normál tempómra:D
Ami azt jelenti, hogy hamarosan, pontosabban október hetedikén érkezik az új rész. Vagyis nem a jövőhéten, hanem az azt követőn. Egy kicsit megpróbálom majd a blogot ismét aktívvá tenni, mert érezhető volt, hogy eléggé ellaposodott.
Remélem örültök:D
Apropó! Ki látta az Abduction-t (Elhurcolva). Tudjátok, Tay fanoknak kötelező:D Én már láttam háromszor, és aki még most készül megnézni, annak biztosíthatom, hogy vigyorogva fog kijönni a moziteremből. Aki pedig otthon fogja megnézni... rá is ugyanez vár:D Bár azt elmondom, hogy én több akciót vártam, de így is imádtam:D
Szóval október 7-én újra startol a történet.
Legyetek rosszak!
Puszi, Molly

4 megjegyzés:

  1. Jeee!!! :D Nagyon örülök neki, bocsi hogy eddig nem írtam komit, de el vagyok én is havazva :D Még nem láttam de 1-jén megyek megnézni!! :D alig várom a 7.-ét pussszi

    VálaszTörlés
  2. szija:D
    semmi gond, tudom milyen ez:/
    helyees, menj is:D
    köszi, puszi

    VálaszTörlés