2011. augusztus 27., szombat

Még egy díj!

Nos, hát. Mondhatni ezen a héten díj zuhatag van:) Amiért megtisztelve érzem magam és meglepődtem, hogy ennyit kaptam.
Ezt a díjat stelly küldte nekem. És ismét el kell mondanom, hogy ezt a díjat ő találta ki, ezért hálás vagyok neki, hogy az elsők között lehettem, akikhez eljuttatta:D Szóval köszönöm stelly:D
Szabályok:
- Tedd ki a logót!
- Írj magadról egy kis szösszenetet!
- Küldd tovább 5 írónak!
Magamról néhány mondat:
A vásárosnaményi kórházban láttam meg a napvilágot, 1994. 07. 30-án. Én vagyok az első gyerek, ami részben hátrány, részben pedig előny is. Ugyanis a három évvel fiatalabb öcsém hosszú "pórázon" van elengedve a szüleim által, nem úgy mint én. Ami azt jelenti, hogy - ő most 14 éves - amikor én annyi idős voltam, mint ő, sokkal kevesebb dolgot engedtek meg nekem. Ami érthető is, mivel lány vagyok, sőt, még apu szeme fénye is vagyok. Azonban mégis nekem kell megküzdenem az idegesítő öcsém, mindennapi kötekedéseivel és beképzeltségével^^ Ám apuval szerencsére nagyon összetartunk, és jó néhányszor, nyilván csak hülyéskedésből, felvesszük a "versenyt" anyuval és a tesómmal. Ami mindig nevetéssel végződik:D
Nem mondom, hogy ezer batárom van, de azért nem szenvedek ebben hiányt. Mégis csak néhány igaz barátom van, akik mellett bármikor kiállnék úgy, ahogy ők is értem. Ugye a születési dátumomból kiderült, hogy oroszlán a horoszkópom, ami azt jelenti, hogy szeretek birtokolni és a figyelem középpontjában lenni. Ám mégis úgy gondolom, hogy több jó tulajdonságom van, mint rossz. Ugyanis tudni kell az oroszlánokról, hogy igazán kitartóak - ugyanakkor lusták is -, ha szeretnek valakit azt nem kicsit, nem közepesen, hanem teljes szívükből szeretik. Számomra nagy öröm, ha segíthetek valakin. De a viszont segítséget sem szégyellem elfogadni. Állatvédő vagyok! Mert imádom őket, és felfordul a gyomrom az olyanoktól, akik bántani tudják az ártatlan állatokat.
Hát... azt hiszem ez elég is lesz^^
Akiknek küldöm:
L**
Vii
Dorka





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése