2011. augusztus 17., szerda

Díjak

Azt a mindenit! Amúgy sziasztok:D Kaptam ma nem csak egy, hanem két díjat is. Először is megköszönném Fancsy-nak.





A második díjat Fruzsitól kaptam. Neked is köszönöm:D
Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 írónak, és linkeld be a blogjukat!
5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

7 dolog rólam:
- Mióta leszoktam a körömrágásról, körömlakk mániás lettem *vigyorog*
- Jelenleg is fekete színnel van kifestve (2 nappal ezelőtt lila-csillogós volt)
- 4 évig táncoltam
- A családom a legpoénosabb emberekből áll, akikre büszke is vagyok
- Az álmok világában élek (Néha azért a való világba is belecsöppenek:D)
- Rózsaszín a szobám színe
- Imádok dekorálni, lak berendezni
Akiknek küldöm (mindkettő díjat):
1. Ginewra
2. bea
3. Bri
4. Dóri
5. Zoe
6. mirtill
Na és persze:
Naomi Stanley
Fancsy

6 megjegyzés:

  1. Sziaaa :D
    Nagyon köszönöm szépen a díjat :D amúgy mirtill vagyok XD csak aztán hirtelen nevet változtattam bár magam sem tudom miért :D na mindegy... tényleg nagyon nagyon és nagyon köszönöm. *.* <3 :$
    puszi neked. :D

    VálaszTörlés
  2. szija:D
    okés, köszi, hogy szóltál:DD
    és szívesen:D
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia, nagyon köszönöm én is a díjakat! :D Aranyos vagy, hogy gondoltál rám! :)
    Köszönöm még egyszer!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a díjakat! Amint időm lesz, tovább is fogom küldeni.:)

    Puszi, Zoe

    VálaszTörlés