2011. június 16., csütörtök

For you

Hy honeys!!
Szóval az a helyzet, hogy ha minden igaz a Szandra Burke's life befejező része hétfőn lesz, ezért arra a döntésre jutottam, hogy szerdán biztos, hogy megérkezik az első rész. Hogy miért?
Azért, mert szerintem kell egy nap szünet a kettő között, és azért is, mert nekem is beletelt egy napba, mire eljutott az agyamig, hogy befejeztem egy történetet és vége, nincs tovább. Holott a szívemhez nőtt a Szandra Burke's life, és még most is furcsa belegondolni, hogy nem sokára vége.
Mindegy is. A lényeg, hogy ez a történet biztosan el fog kezdődni a Szerdai nap folyamán.
Egy kis információ róla, amit az előző bejegyzésbe elfelejtettem írni:
Szóval a farkasoknál nincs a bevésődés, mert szerintem túl egyértelmű lett volna, és nem illik Jacob karakteréhez az a fajta "hős szerelmes" dolog.
Tudni kell, hogy gyakorlatilag a Breaking Dawn után van. Nessie is megszületett, sőt azóta már négy év el is telt.
Öhm... a többi úgyis kiderül a történetben!
Annyit még hozzá teszek, hogy azért változtattam meg Arabella képét, mert úgy gondoltam, hogy ez jobban illik a személyiségéhez.
Remélem várjátok már, mert én nagyon izgatott vagyok. Kíváncsi vagyok, hogy mit fogtok gondolni:D
Akkor majd szerdán jelentkezek.
Addig is puszi!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    áááá *pattog, visong*
    jajjdevárom már!!!
    de ugye a Szandra Burke's life-t csak befejezed, és nem törlöd ki. néha olyan jó a dolgokat visszaolvasni :)
    Puszillak, vároma szerdát!!!!♥
    DorCsa

    VálaszTörlés
  2. szija:D
    Isten őrizzen, hogy kitöröljem:D:D
    nem, egyébként meg se fordult a fejemben, hiszen én is szeretem visszaolvasni:D
    örülök, hogy várod:D már én is izgatott vagyok!!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon nagyon várom már*-*
    Amúgy szia:D-Ezt szokd meg,hogy majdnem a végén köszönök minden kominakxD Bocsi:D
    Kíváncsi leszek már:D
    Siess*-*

    VálaszTörlés
  4. sziaDDD
    nem baj, engem nem zavar:D
    remélhetőleg hamar eljön a szerda:D
    puszi

    VálaszTörlés