2011. június 5., vasárnap

Bevezető

Helló honeys:)

Tehát ez lenne az új történetem!!
A címe azt hiszem elárulja, hogy két külön világról lesz szó, akik egy nap találkoznak.
A történetről című modulban, megtaláljátok a történet leírását, de itt tisztázok néhány dolgot.
Nem lesz meglepetés, hogy a vérfarkasok és a vámpírok aktívan részt vesznek benne. De nem kötődtem a Twilighthoz így megváltoztattam néhány dolgot.
Először is, a vámpírok ugyanúgy gyorsak, de az átváltoztatási módszerük az más. A Volturi helyett, Eredetieknek hívom az első és legnagyobb vámpírokat.
A farkasoknál nem változtattam semmit sem, csak Jake személyiségét.
Jacob már évek óta farkas, de nem az a szerény fiú, mint akit a Twilightban megismerhettünk. Egy másik oldalát mutatom be, ahol aktív nőcsábász és nem kíván komoly kapcsolatba bonyolódni. Persze egy idő után ez megváltozik majd.
Mivel szeretem, sőt imádom a Vámpír naplókat, ezért nem fogok meglepetést okozni azzal, hogy a harmadik főszereplő Damon lesz. Csak nem Salvatoreként, hanem Cullenként.
A történetet addig nem kezdem el, míg a Szandra Burke's life be nem fejeződik. De úgy gondoltam, hogy addig is felcsigázlak titeket ezzel a kis bevezetővel:D

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Első komizó akarok lenni a blogodon ha már a másikat nem kezdtem el olvasni. Majd csak nyáron. Pedig kíváncsi vagyok arra is:)
    Nekem nagyon tetszik amit eddig leírtál,szóval nagy lelkesedéssel várom a történet kezdetét=)

    Vivi

    VálaszTörlés
  2. szija Vivi:D
    köszönöm szépen:D
    Örülök neki, ha tetszik:D Bevallom ezt a történetet én is jobban szeretem és nagyobb lelkesedéssel írom:D De persze a Szandrásat is szeretem:)
    Próbálom hamar felrakosgatni a Szandra Burke's life részeit, és remélhetőleg akár két héten belül ez a történet is elindul:D

    VálaszTörlés