2011. június 26., vasárnap

!!

Hy!!
Nah szóval! Azt szeretném mondani, hogy nevet változtattam! Tök hülyén érzem magam e-miatt de most jöttem rá, hogy nem lenne szabad a saját nevemen irkálni, miközben bárki olvashatja! Igazából csak a becenevemet tudják a legtöbben, de sokan így ismernek, szóval...! Mindegy.
Most lehet hülyének nézni, vagy nem tudom, de jobban érzem tőle magam. Főleg mert tudom, hogyha olyan olvassa, aki személyesen ismer (és nem túlzottan kedvel, bár kevés ilyen ember van) és közben nem is gondolná, hogy pont az enyémnél lyukadt ki.
Ezt elég furán fogalmaztam meg. Na, mindegy!
A lényeg, hogy mostantól Molly leszek. Molly Hedwig:D De persze csak itt!
Remélem nem okoztam kellemetlenséget, bár azt hiszem én érzem magam a legkellemetlenebbül, de nem baj:)
Puszillak titeket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése