2011. december 16., péntek

Ne haragudjatok :S

Sziasztok... mindenkinek! Majd el süllyedek szégyenemben, hogy ennyi ideig nem volt friss :S Egy nagy bocsánatkéréssel tartozom nektek!! De... meg volt rá az okom ;) A lényeg, hogy mivel jövőhéten már téli szünet (végre), ezért úgy döntöttem, hogy úgy mond egy kis karácsonyi ajándékként fel fogom rakni az új részt... és lehet, hogy nem csak egy rész lesz. Ez majd elválik ;) Feltéve, ha van egyáltalán olyan, aki még olvassa a blogot :D
Nos hát... addig is pusszantalak titeket ^^

4 megjegyzés:

  1. Én olvasom, és már naaaagyooooon várom a következő részt/részeket. =)

    VálaszTörlés
  2. Én is várom kövit!/köviket!
    puszi Bia

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!
    Én is olvasom még a blogot, és már nagyon várom az új részt! Örülök, hogy nem hagyod abba az írást, és szerintem aki igazán szereti a történeted az nem adta fel, és továbbra is az olvasód marad!
    Örülök, hogy "visszatértél"!
    Puszi:
    TheGirl

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon várom már :)

    VálaszTörlés