2011. július 29., péntek

Verseny

Szia heló, mindenkinek!!! Egy kéréssel fordulnék hozzátok, jobban mondva kettővel. Először is, ugye jelentkeztem Kata versenyére, azaz az Ősz blogja címért. És szeretnélek megkérni titeket, hogy szavazzatok rám itt!!! Jobb oldalt lehet megtalálni a szavazást, és a negyedik vagyok én. Nagyon szépen megköszönném, és iszonyatosan hálás lennék nektek!!
A másik kérésemmel pedig a drága olvasóimhoz fordulnék, akik végig kísérik az írásaimat. Kellene írni egy kis beszámolót, hogy miért szeretitek a történetemet olvasni, mi a véleményetek az írásomról, és, hogy milyen embernek ismertetek meg engem. Aki megteszi ezt nekem, küldje el Kata e-mail címére, azaz ide: kajner.kata@gmail.com
És hagyjatok nekem itt egy kis kommentet, hogy ki írt erről:)
Valójában én is kíváncsi lennék erre, úgy, hogy aki megírta és van kedve nekem elküldeni, akkor az én e-mailemre is várom, ami: szandeerz@freemail.hu
Ez tökéletes ajándék lenne nekem, ugyanis - csak megsúgom - holnap lesz a 17. szülinapom:DDD
Előre is nagyon-nagyon szépen köszönöm!

Ui: Az előző fejezethez, továbbra is várom a véleményeket:D

2 megjegyzés: